صدایی که حس زندگی می‌دهد
رویدادهای جانتک:
همه چیز درباره چرخ خیاطی: عوامل موثر بر قیمت و ۸ نکته مهم پیش از خرید

همه چیز درباره چرخ خیاطی: عوامل موثر بر قیمت و ۸ نکته مهم پیش از خرید

هنر خیاطی یکی از محبوبترین  و جذابترین حوزه‌هایی است که امروزه افراد علاقه زیادی برای یادگیری آن دارند. در این بین داشتن یک چرخ خیاطی حرفه‌ای و به نسبت پیشرفته می‌تواند رویکرد کاری شما را در دنبال کردن این هنر پرطرفدار بهبود ببخشد. پس یادگیری تکنیک‌ها و ترفندهای خیاطی زمانی کامل و تکمیل خواهد شد که شما از تجهیزات مرتبط مناسب و استاندارد همچون چرخ خیاطی‌های مدرن امروزی استفاده کنید.

اینکه شما بخواهید این دستگاه‌ها را برای کاربری‌های خانگی یا صنعتی خریداری کنید تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارد اما آنچه که اهمیت دارد دریافت یک نتیجه مطلوب و زیبا از فرایند دوخت و دوز می‌باشد. امروزه چرخ خیاطی‌ها می‌توانند یک کارکرد الکترومکانیکی داشته باشند که از طریق دریافت انرژی برق و تبدیل کردن آن به یک حرکت مکانیکی سبب دوخت پارچه می‌شود. البته مدل‌های دستی آن نیز طراحی و ساخته شده است که از گذشته تا به امروز همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه‌ها در حال بروزرسانی و طراحی‌های جدید با آپشن‌ها و قابلیت‌های متنوع هستند تا از این طریق شرکت‌های تولید کننده بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا کاربران یک استفاده سهل و آسان، سریع و با کیفیت را داشته باشند. در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل در مورد این محصول بسیار کاربردی اطلاعات جزئی و کاملی را ذکر کنیم تا راهنمایی باشد برای افرادی که میخواهند یک چرخ خیاطی استاندارد و با طول عمر بالا را خریداری کنند.

کیفیت و حجم دوخت چرخ خیاطی

کیفیت دوخت چرخ خیاطی عاملی مهم در دوخت محصولات نساجی با دوخت بسیار تمیز و جذاب است. چرخ‌های خیاطی باکیفیت که پایه فشار قوی دارند، می‌توانند دوخت تمیزی را برای انواع لباس‌ها ارائه کنند. از این رو باید مشتریان در هنگام خرید چرخ خیاطی از کارخانه تولید کننده، حتما در مورد کیفیت دوخت و میزان فشاری که به پارچه برای دوخت وارد می‌شود، توجه داشته باشند. طبیعی است که هر چقدر برند تولید کننده به کیفیت محصولات خود بیشتر پایبند باشد، محصولات باکیفیت‌تری را نیز به بازار عرضه می‌کند.

حجم دوخت چرخ خیاطی بستگی به نوع چرخ خیاطی دارد. چرخ خیاطی ساده و خانگی حجم دوخت پایین‌تری در طول روز نسبت به چرخ خیاطی‌های صنعتی دارد. دلیل این موضوع هم سرعت پایین چرخ خیاطی دستی نسبت به چرخ‌های صنعتی است. از این رو افرادی که قصد خرید چرخ خیاطی را دارند، باید با توجه به حجم دوخت و نیاز خود این چرخ‌های خیاطی را سفارش دهند.

تصویر 3: چرخ خیاطی جانتک با بهترین کیفیت

چرخ خیاطی جانتک: انتخاب بهترین چرخ خیاطی

بهترین چرخ خیاطی خانگی چرخ خیاطی است که قابلیت‌های دوخت متنوع را با آپشن‌های حرفه‌ای در اختیار شما قرار دهد. خرید چرخ خیاطی کوچک به عنوان یک چرخ خیاطی مناسب برای دوخت و دوز خانگی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به خصوص اگر این چرخ‌های خیاطی با کیفیت عالی در بازار موجود باشند. چرخ خیاطی جانتک یکی از بهترین چرخ خیاطی‌های موجود در بازار است که از سوی برند ایرانی نگین جان و مه تولید شده و توانسته محصولات مقرون به صرفه و باکیفیتی را به بازار عرضه کند.

این شرکت سابقه درخشان و طولانی در حوزه تولید انواع لوازم خانگی برقی دارد، ولی فعالیت خود را برای تولید چرخ‌های خیاطی از سال 1397 آغاز کرد. چرخ خیاطی جانتک در دو مدل 14 کاره و 32 کاره در بازار موجود است. همه این چرخ‌های خیاطی دارای سایز مناسب و بدنه بسیار مقاوم از جنس آلومینیوم هستند که می‌توانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

چرخ خیاطی 14 کاره جانتک دارای دو مدل بدون سوزن نخ کن و با سوزن نخ کن است که بسته به نیاز می‌توانید هر کدام را سفارش دهید. چرخ خیاطی 32 کاره جانتک نیز دارای سه مدل بدون سوزن نخ کن، با سوزن نخ کن و پایه اضافه (SP) و با سوزن نخ کن و پایه اضافه و درب (SPD) است که هر کدام عملکرد بسیار خوبی دارند.

چرخ خیاطی جانتک: انتخاب بهترین چرخ خیاطی

گارانتی محصولات چرخ خیاطی

یکی از برتری‌های چرخ خیاطی جانتک نسبت به سایر محصولات موجود در بازار، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش این برند است. خدمات طلایی و گارانتی محصولات چرخ خیاطی جانتک شامل تعویض قطعات و دستمزد رایگان در طول دوره گارانتی است. حداکثر زمان تحت پوشش خدمات گارانتی محصولات چرخ خیاطی جانتک تا پایان اعتبار درج شده در قسمت فعالسازی سایت است و پس از آن شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تعمیر و تعویض قطعات این چرخ‌های خیاطی ندارد. گارانتی طلایی جانتک شامل موارد زیر نمی‌شود:

  • قطعات و لوازم مستهلک و شکسته شده
  • صدمات ناشی از ضربه، سقوط، نفوذ آب و مواد شیمیایی و آتش و حرارت
  • استفاده غلط از چرخ خیاطی
  • عمل نکردن به دستورالعمل‌های دفترچه راهنما
  • دستکاری یا تعمیر توسط اشخاص مختلف به غیر از نمایندگان مجاز
  • خسارت ناشی از فرسودگی و از کار افتادگی محصول به دلیل استفاده بیش از حد
  • استفاده غیر خانگی از چرخ خیاطی
  • شکستگی و عیب ظاهری
  • خرابی قطعات مصرفی
  • خرابی چرخ خیاطی به دلیل نوسانات برق

عوامل موثر بر قیمت چرخ خیاطی

با مراجعه به بازار فروش انواع چرخ خیاطی متوجه تفاوت قیمت این چرخ‌های خیاطی با یکدیگر خواهید شد. بودجه مهم‌ترین عامل برای خرید چرخ‌های خیاطی مناسب است که باید به آن توجه کنید. از این رو قیمت چرخ‌های خیاطی و عواملی که باعث ایجاد تفاوت در قیمت این دستگاه‌ها می‌شوند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه مقاله عوامل موثر روی قیمت چرخ خیاطی را بررسی می‌کنیم.

  • برند (خارجی و ایرانی)

برند چرخ خیاطی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت چرخ‌های خیاطی است. برندهای ایرانی به دلیل اینکه محصولات خود را در ایران تولید می‌کنند، قیمت مناسب‌تری را برای چرخ‌های خیاطی در نظر می‌گیرند. برعکس قیمت چرخ‌های خیاطی خارجی به دلیل هزینه ارز و واردات بالاتر از چرخ‌های خیاطی خارجی است. جانتک یکی از بهترین برندهای ایرانی است که از نظر کیفیت با محصولات خارجی رقابت می‌کند، اما قیمت آن بسیار ارزان‌تر است.

  • تعداد دوخت چرخ خیاطی

تعداد طرح‌های دوخت یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت چرخ خیاطی خانگی و صنعتی است. چرخ‌های خیاطی به صورت تک کاره و چند کاره در بازار موجودند. هر چقدر تعداد مدل‌های دوخت این چرخ‌های خیاطی افزایش پیدا کند، قیمت خرید چرخ‌های خیاطی نیز بالاتر می‌رود. از این رو حتما باید در هنگام خرید چرخ‌های خیاطی فقط به تعداد دوخت‌های مورد نیاز خود چرخ خیاطی بخرید. چون در غیر این صورت بدون هیچ لزومی هزینه زیادی پرداخت کرده‌اید.

  • صنعتی یا خانگی بودن چرخ خیاطی

چرخ‌های خیاطی موجود در بازار را می‌توان به دو دسته چرخ‌های خیاطی صنعتی و خانگی تقسیم بندی کرد. چرخ خیاطی خانگی قیمت ارزان‌تری نسبت به چرخ خیاطی صنعتی دارد. دلیل این موضوع هم خاص بودن ویژگی‌های چرخ‌های خیاطی صنعتی است. به طور مثال سرعت دوخت چرخ‌های خیاطی صنعتی چندین برابر بیشتر از چرخ‌های خیاطی خانگی است و همین موضوع نیازمند موتورها و قطعات قدرتمندتر در این چرخ‌های خیاطی است.

  • تعداد سوزن‌های چرخ خیاطی

تعداد سوزن‌های چرخ خیاطی عاملی موثر روی قیمت چرخ خیاطی است. هر چقدر تعداد سوزن‌های چرخ خیاطی بیشتر باشد، میزان حرفه‌ای بودن دوخت نیز افزایش پیدا می‌کند که این موضوع عاملی برای افزایش قیمت چرخ‌های خیاطی نیز هست. به طور مثال قیمت چرخ خیاطی پنج نخ نسبت به قیمت چرخ خیاطی تک نخ بیشتر است.

  • آپشن‌های کامپیوتری

چرخ خیاطی اتوماتیک، لمسی و کامپیوتری جزء گران قیمت‌ترین چرخ‌های خیاطی موجود در بازار هستند. این چرخ‌های خیاطی می‌توانند با دوخت‌های متنوع و با سرعت بالا استفاده شوند و عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. امکان وارد کردن طرح و دوخت خاص با فلش و یا اینترنت به این چرخ‌های خیاطی وجود دارد که توجه به آن‌ها حائز اهمیت است.

  • آپشن‌های اضافه (درب، سوزن نخ کن و …)

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روی قیمت چرخ خیاطی خانگی و صنعتی تاثیرگذار باشد، آپشن‌های اضافه‌ای است که در این چرخ‌های خیاطی به کار رفته‌اند. وجود درب برای پوشاندن چرخ خیاطی و یا آپشن سوزن نخ کردن در این چرخ‌های خیاطی باعث بالا رفتن قیمت آن‌ها خواهد شد.

آشنایی با چرخ خیاطی، عوامل موثر بر قیمت و 8 نکته قبل از خرید

8 نکته مهم که در هنگام خرید چرخ خیاطی باید به آن توجه کرد

در صورتی که قصد خرید چرخ خیاطی مناسب برای استفاده شخصی خودتان یا نصب در کارخانه و کارگاه صنعتی را دارید، باید حتما به چند نکته مهم برای خرید چرخ خیاطی توجه داشته باشید. بسیار دیده شده است که افراد صرفا اقدام به خرید یک چرخ خیاطی معمولی می‌کنند، اما بعدا از اینکه از چرخ خیاطی استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند که چرخ خیاطی قادر به رفع نیازهای آن‌ها نیست. بنابراین، در صورت نیاز به خرید هر نوع چرخ خیاطی نو و دست دوم، به نکات زیر توجه داشته باشید.

1. تناسب چرخ خیاطی با نیازهای افراد

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که باید از خودتان جهت خرید چرخ خیاطی بپرسید، این است که به چه نوع چرخ خیاطی نیاز دارید؟ آیا شما مبتدی هستید یا پیشرفته؟ این مهم‌ترین موضوعی است که باید قبل از خرید چرخ خیاطی و تعیین بودجه، اندازه و گزینه‌های دوخت به آن توجه داشته باشید.

2. تعیین بودجه

قیمت چرخ‌های خیاطی طبق عواملی که توضیح دادیم، تعیین می‌شود. بنابراین، طبیعی است که شاهد تفاوت قیمت چرخ‌های خیاطی باشیم. اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است که به سراغ چرخ خیاطی ساده بروید و فکر خرید چرخ خیاطی پیشرفته را از ذهن خودتان دور کنید. یک چرخ خیاطی خوب باید بتواند سال‌ها نیاز شما را برطرف کند. از این رو بهتر است که با توجه به بودجه خودتان بهترین چرخ خیاطی را انتخاب کنید تا از هر گونه ناامیدی جلوگیری نمایید. فراموش نکنید که حتی اگر بودجه بسیار محدودی دارید، ممکن است انتخاب یک دستگاه پلاستیکی ارزان ایده خوبی نباشد. چون این دستگاه‌ها دوام بسیار کمی دارند و با کیفیت پایین در دسترس هستند.

3. تناسب پروژه با عملکرد چرخ خیاطی

چرخ خیاطی باید متناسب با نوع هدف شما انتخاب شود. خرید یک چرخ خیاطی ارزان و سبک برای دوخت پرده‌های سنگین و لباس‌های ضخیم فایده‌ای ندارد. قبل از خرید چرخ خیاطی باید دقت کنید که ضخیم‌ترین پارچه‌ای که استفاده می‌کنید، چقدر است. پارچه‌های ضخیم و سنگین نیاز به چرخ خیاطی‌های حرفه ای‌تر و سنگین‌تر نیز دارند. پس هر چقدر دستگاه قوی‌تر باشد، می‌تواند برای دوخت پارچه‌های ضخیم و سنگین‌تر نیز استفاده شود.

تناسب چرخ خیاطی با نیازهای افراد

4. چرخ خیاطی مناسب مبتدی ها

چرخ خیاطی مناسب افراد مبتدی یک چرخ خیاطی ساده است که نیاز به دوخت‌های اولیه ساده دارد. با این حال نمی‌توان برای تمامی افراد مبتدی نیز یک نوع چرخ خیاطی خاص را پیشنهاد کرد. بهتر است که قبل از خرید چرخ خیاطی خانگی مطمئن شوید که چه نوع پارچه‌هایی را قرار است بدوزید. در این صورت حتی پس از تمام شدن دوره‌های آموزشی خودتان می‌توانید از دستگاه استفاده کنید.

5. تعداد دفعات استفاده از چرخ خیاطی

اگر به تازگی وارد کار خیاطی شده‌اید، ممکن است تعداد دفعات کمی از این دستگاه استفاده کنید. اما حس کنجکاوی و نیاز به تجربه کاری بیشتر باعث می‌شود تا علاقه بیشتری به استفاده از چرخ‌های خیاطی به دفعات زیاد داشته باشید. بنابراین، بسیار مهم است که از همان ابتدا مشخص کنید که در حال حاضر و در آینده چقدر از چرخ خیاطی استفاده می‌کنید.

اگر جزء افرادی هستید که ممکن است فقط گه گاهی به سراغ چرخ خیاطی بروید و برای ترمیم لباس‌ها، کمی گلدوزی و قلاب دوزی از آن استفاده کنید، سرمایه گذاری روی یک دستگاه گران قیمت فایده‌ای ندارد. اما اگر هر روز حجم زیادی لباس و پارچه می‌دوزید، باید به سراغ چرخ خیاطی باکیفیت و با بدنه محکم فلزی بروید.

6. میزان سر و صدای چرخ خیاطی

حتی اگر بهترین مارک چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز را بخرید، باز هم ممکن کمی سر و صدا از آن بشوید. بسیاری از مردم به این ویژگی چرخ خیاطی دقت نمی‌کنند؛ اما اگر در نهایت با یک دستگاه پر سر و صدا مواجه شدید، احتمالا کلافه و ناراحت خواهید شد. اکثر افراد در اوقات فراغت خود وقت خیاطی دارند و نباید با خیاطی آرامش خانه و محیط را بهم بزنند. پس در هنگام خرید چرخ خیاطی کامپیوتری جدید یا چرخ خیاطی دستی مطمئن شوید که سر و صدا و نویز زیادی توسط دستگاه تولید نمی‌شود.

7. تعداد دوخت‌های دردسر در چرخ خیاطی

چرخ‌های خیاطی موجود در بازار دارای تنوع زیادی هستند. بعضی از چرخ‌های خیاطی دارای حدود 10 گزینه دوخت و برخی دیگر دارای 300 نوع دوخت مختلف هستند. تعیین کنید که به چه تعداد دوخت نیاز دارید و حتما عرض و طول‌های دوخت و سبک‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. وقتی دستگاهی با صدها گزینه دوخت مختلف که شامل اشکال و طرح‌های مختلف هستند را خریداری می‌کنید، باید هزینه زیادی را پرداخت کنید؛ اما قبل از خرید از خودتان بپرسید که آیا واقعا از همه آن‌ها استفاده می‌کنید؟ حتی افراد حرفه‌ای نیز به ندرت بیش از 32 مدل دوخت را مورد استفاده قرار می‌دهند.

8. برند چرخ خیاطی و گارانتی آن

نکته آخری که باید برای خرید چرخ خیاطی صنعتی و خانگی به آن توجه کنید، برند تولید کننده این چرخ‌های خیاطی است. همه ما می‌دانیم که برندهای مختلفی از این چرخ‌های خیاطی در بازار موجودند که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. برند جانتک یکی از بهترین برندها است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هست.

معرفی شرکت تولید کننده چرخ خیاطی جانتک

معرفی شرکت تولید کننده چرخ خیاطی جانتک

در میان برندهای معروف و معتبر تولید کننده چرخ خیاطی در ایران و جهان، برند جانتک با اقتدار اقدام به تولید چرخ‌های خیاطی کرده است که نه تنها از بسیاری از محصولات موجود در بازار بهتر هستند، بلکه دارای آپشن‌ها و وجه تمایزات ویژه‌ای نیز می‌باشند. شرکت تولید کننده چرخ خیاطی جانتک از دل یک خانواده قدیمی در حوزه تولید لوازم خانگی به نام خانواده منزوی تشکیل شده است. هدف فعالیت این شرکت از سال 1397 تا کنون تولید چرخ‌های خیاطی مدرن و جدید بوده و هست تا بتواند نیازهای بازار ایران را به چرخ‌های خیاطی باکیفیت برطرف کند.

شرکت تولید کننده چرخ خیاطی جانتک از آخرین فناوری روز برای تولید محصولات مورد نیاز برای صنایع دوخت و دوز و نساجی در جهان استفاده می‌کند. این شرکت برای اجرای تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی خود دارای تیم متخصص و باتجربه‌ای است. اهداف این شرکت در سطح ملی و بین المللی قابل تحقق است. به ویژه اینکه این شرکت در حال شناسایی و پاسخگویی سریع به نیازهای مختلف مردم برای رسیدن به یک آینده روشن است.

سخن پایانی

اهمیت استفاده از چرخ خیاطی مناسب، در نظر گرفتن نکات ایمنی و همچنین نحوه انتخاب بهترین چرخ خیاطی برای استفاده خانگی و صنعتی باعث شد تا این مقاله را به توضیح تمامی جزئیات چرخ‌های خیاطی بپردازیم. انواع چرخ خیاطی هوشمند و دستی با امکانات پیشرفته خودشان می‌توانند برای صنایع نساجی مورد استفاده قرار گیرند و عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. نگهداری از چرخ‌های خیاطی و تعویض به موقع قطعات مانند سوزن و تسمه چرخ خیاطی از جمله نکات ایمنی برای استفاده از این دستگاه‌ها است. علاوه بر این شناخت تجهیزات مختلف به کار رفته در چرخ خیاطی میان دوز، راسته دوز و چرخ‌های خیاطی خانگی برای تعمیر به موقع و اصولی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

9 دیدگاه برای "همه چیز درباره چرخ خیاطی: عوامل موثر بر قیمت و ۸ نکته مهم پیش از خرید" ثبت شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  1. 30 تیر 1403 در ساعت: 11:22 ب.ظ
    فرزانه ناصرپور

    سلام من خواستم ازخدمات پس ازفروش جانتک تشکر کنم واقعا برند معتبریه هست وباید گفت با افتخارتولید ایرانی 🙏🙏

  2. 30 تیر 1403 در ساعت: 11:21 ب.ظ
    فرزانه ناصرپور

    سلام من خواستم ازخدمات پس ازفروش جانتک تشکر کنم واقعا برند معتبریه هست وباید گفت با افتخارتولید ایرانی 🙏

  3. 30 تیر 1403 در ساعت: 10:12 ب.ظ
    Mirali

    برندمعتبر باگارانتی وخدمات پس ازفروش که همیشه پاسخگوهستن جانتک…موفق‌باشیدهمیشه

  4. 30 تیر 1403 در ساعت: 12:14 ب.ظ
    جاورتنی

    از مطالب مفید و کاربردی در رابط محصولات شما متشکرم
    ما رو با محصولات بینظیرتون آشنا کردید
    تمایل دارم به عنوان یک مصرف کننده خودم کاربرد
    و خوبی های این چرخ خیاطی ها رو بگم …

    اولین چیزی که نظر منو جلب کرد که
    چرخ خیاطی جانتک رو تهیه کنم زیبایی و تمیزی کار اون بود
    اینکه تولیدی داخل هست هم بنظر من مصرف کننده عالی بنظر
    می‌رسید و از همه مهم تر طبق تحقیقاتی که انجام دادم
    32 مدل دوخت رو داره و چی بهتر از این
    همه ما خانم ها دوست داریم محصولی بخریم که
    کیفیت خوب
    ماندگاری
    چندین کاربرد داشته باشه که کار ما رو راحتر کنه
    زیبایی
    قیمت مناسب
    ضرافت کار و….
    داشته باشه
    و من با تحقیقاتی که از مربیم کردم و کاربرد و فراورده های
    چرخ خیاطی جانتک رو مطالعه فرمودم به این نتیجه رسیدم
    که محصولات جانتک این ویژگی هارو داره
    و اونو خریداری کردم
    رضایت کامل دارم ازش
    هم کارم رو راحتر کرده
    و هم نظر مشتری های زیادی رو جلب کرده

    در آخر از تولید کنندگان تشکر میکنم
    به دوستانی که نمیدونن چه محصولات نظیر از چرخ خیاطی که
    برای ما خانم ها لازمه رو خریداری کنن پیشنهادم جانتک هست

    موفق و موید باشید .

  5. 29 تیر 1403 در ساعت: 9:59 ب.ظ
    Mirali

    من‌چندساله‌ازمحصولات‌جانتک‌توخونم‌استفاده‌میکنم‌برندشناخته‌شده‌ای‌هست

  6. 29 تیر 1403 در ساعت: 9:57 ب.ظ
    Mirali

    سلام.ممنون‌ازاطلاعات‌ومطالب‌آموزنده‌ ومفید

  7. 29 تیر 1403 در ساعت: 7:35 ب.ظ
    آرزو سعادتی

    با سلام .
    برندهای متنوع همیشه انتخاب و برای خرید سخت میکنند ، اما پیشنهاد من برند جانتک هستش . سابقه درخشان و کیفیت بی نظیر ،مارو به انتخاب بهتری میرسونه . یکبار امتحان کافیه برای مطمئن شدن از این محصول داخلی . حمایت از کالای ایرانی حق مسلم هر ایرانی هستش

  8. 29 تیر 1403 در ساعت: 5:31 ب.ظ
    جاورتنی

    سلام

    بنده از محصولات جانتک رضایت کاملی دارم
    و به عنوان مصرف کننده چرخ خیاطی جانتک رو پیشنهاد میکنم
    چون هم تولید داخل هست و هم گارانتی و خدمات معتبری داره .

  9. 29 تیر 1403 در ساعت: 4:19 ب.ظ
    Aydakh

    مطالب خیلی مفید بود ممنون از شما