راهنمای خرید اتوپرس

اگر از کار کردن با اتوهای قدیمی خسته شده‌اید، اگر می‌خواهید خشکشویی را به درون منزلتان بیاورید و اگر می‌خواهید حجم زیادی از پارچه را اتو کنید، راهنمای خرید اتوپرس برای شما گزینه مناسبی است.
در ادامه به بررسی نکات مهم هنگام خرید اتوپرس و مزایای اتوپرس ها خواهیم پرداخت تا بتوانید دستگاه مورد نیازتان را انتخاب کنید.

بررسی مهمترین نکات به هنگام خرید اتوپرس

در هنگام خرید اتو پرس بسیاری از نکات می توانند در انتخاب شما تاثیر بگذارند. برخی از این نکات آنقدر مهم هستند که اگر در هنگام خرید به آنها دقت نکنید، ممکن است بعدا مشکلات زیادی برای دستگاهتان به وجود بیاید و شما را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیرات آن کند. برخی از مهم ترین نکاتی که حین خرید اتوپرس مناسب باید به آنها دقت کنید، عبارتند از:

  • توان و قدرت بخار
  • قابلیت تنظیم دما
  • ظرفیت مخزن آب
  • قابلیت ها و امکانات دستگاه
  • طراحی بدنه

توان دستگاه:

درست مانند هر دستگاه دیگری که قدرتش با وات یا اسب بخار اندازه‌گیری می‌شود، درباره اتو پرس هم هر چه وات دستگاه بالاتر باشد، بهتر است. در اتو پرس، توان دستگاه به معنای توانایی تولید گرماست. این گرما لباس‌های چروک را به لباس‌هایی کاملا صاف، زیبا و شیک تبدیل می‌کند.
بنابراین بهتر است که دستگاهی با مقدار وات بیشتر را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که هر چند توان بیشتر کارتان را راحت‌تر می‌کند، ولی انرژی بیشتری هم مصرف می‌کند.

قابلیت تنظیم دما:

بهتر است هنگام خرید اتوپرس دستگاهی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید دما را بر اساس نوع پارچه تنظیم کنید. در برخی از اتوپرس ها قابلیتی وجود دارد که با استفاده از آن می توان در زمانی که لباس هایتان کمی رطوبت دارد، با استفاده از اتوپرس و بدون تولید بخار آن را اتو کنید تا رطوبت موجود در آن ها بیشتر نشود لباس هایتان خشک نیز بشوند.

ظرفیت مخزن آب:

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید اتو پرس، گنجایش و ظرفیت مخزن آب دستگاه می باشد. برای از بین بردن کامل چروک ها و تولید بخار در دستگاه اتوپرس از آب استفاده می شود.
به هر اندازه که مخزن اتوپرس بزرگ تر باشد، بخار بیشتری نیز برای صاف شدن لباس ها تولید می گردد.
همچنین ظرفیت بزرگ مخزن آب دستگاه می تواند شما را از پر کردن مداوم مخزن بی نیاز کند.

قابلیت ها و امکانات دستگاه:

قابلیت های دستگاه هم مانند ویژگی های ذکر شده می تواند تجربه لذت بخش تری از استفاده ی اتو بسازد. قابلیت هایی همچون سخنگو بودن دستگاه، صفحه نمایش دیجیتال و لمسی و… که کار با دستگاه را بسیار آسان می کنند.

طراحی بدنه:

هنگام خرید به طراحی بدنه و خصوصا اندازه ی صفحه و پایه ی اتوپرس توجه کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال اگر معمولا پارچه هایی با ابعاد بزرگتری را اتو میکنید، صفحه ی 32 اینچی انتخاب بهتری میتواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *