صدایی که حس زندگی می‌دهد
رویدادهای جانتک:
چرخ صنعتی ژانومه: انواع، قیمت و بهترین آن در بازار کدام است؟

چرخ صنعتی ژانومه: انواع، قیمت و بهترین آن در بازار کدام است؟

نام ژانومه برای بسیاری از خیاطان نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای آشنا است. این برند فعالیت خود از بیش از 30 سال پیش برای تولید چرخ‌های خیاطی آغاز کرد و هر بار با اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات بیشتر به چرخ‌های خیاطی خود، توانسته کیفیت عالی و محبوبیت خود را در بازار جهانی حفظ کند. چرخ صنعتی ژانومه نامی برای چرخ‌های خیاطی پرقدرت و باکیفیت این برند است که می‌تواند در کارگاه‌های تولیدی پوشاک، کیف و کفش مورد استفاده قرار گیرد. این چرخ خیاطی کاملا متفاوت از چرخ خیاطی خانگی است و باید حتما با انواع، کاربرد و همچنین قیمت آن قبل از خرید آشنایی داشته باشید.

چرخ صنعتی ژانومه چیست؟

چرخ خیاطی صنعتی یکی از انواع چرخ‌های خیاطی موجود در بازار است که برای محیط‌های صنعتی تولید کفش، کیف، لباس و سایر محصولات پارچه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع هر زمانی که به دلیل تولید محصولات با تیراژ بالا، امکان استفاده از چرخ‌های خانگی و ساده وجود نداشته باشد؛ از چرخ‌های خیاطی صنعتی استفاده می‌شود. این چرخ‌های خیاطی از هر نظر بهتر از چرخ‌های خیاطی معمولی موجود در بازار هستند.

حتی کیفیت بدنه و جنس قطعات داخلی به کار رفته در چرخ صنعتی ژانومه بهتر از چرخ‌های خیاطی خانگی است. توجه به کیفیت برای افزایش راندمان و کارایی این چرخ‌های خیاطی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. چرخ خیاطی صنعتی ژانومه توسط همین برند با قدرت بالا طراحی شده است. موتور به کار رفته در این چرخ خیاطی بسیار پرقدرت است. جنس بدنه، پایه‌ها و تجهیزات داخلی بسیار مرغوب بوده و استهلاک کمی دارند.

چرخ خیاطی صنعتی ژانومه با موتور پرقدرت، دوام بالا و سرعت زیاد، به تولیدکنندگان محصولات پارچه‌ای کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند.

چرخ صنعتی ژانومه چیست؟

انواع چرخ خیاطی صنعتی ژانومه

ژانومه به عنوان یک برند ژاپنی که سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید انواع چرخ خیاطی دستی، خانگی و صنعتی دارد، توانسته محصولات خود را با تنوع بالایی به بازار عرضه کند. اکثر چرخ‌های خیاطی چند کاره ژانومه برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب‌اند؛ اما در صورت نیاز می‌توان این چرخ‌های خیاطی را به صورت تک کاره و تخصصی نیز خریداری نمود. از جمله انواع چرخ خیاطی صنعتی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع چرخ خیاطی صنعتی، چرخ خیاطی راسته دوز است. این نوع چرخ خیاطی برای دوخت راسته مستقیم و یکدست مورد استفاده قرار می‌گیرد و با زدن بخیه‌های منظم روی پارچه، دوخت باکیفیت آن را به بهترین شکل تنظیم می‌کند. بهترین چرخ خیاطی صنعتی ژانومه راسته دوز، دوخت بسیار تمیز، پرسرعت و با قدرت دارد و برای انواع پارچه‌ها قابل استفاده است.

2. چرخ صنعتی سردوز

چرخ سردوز صنعتی ژانومه همانطور که از نامش مشخص است، یک نوع چرخ خیاطی صنعتی برای دوخت لبه‌های پارچه است. این چرخ‌های خیاطی صنعتی دارای یک تیغه هستند که این تیغه در هنگام دوخت پارچه، لبه‌های اضافه پارچه را می‌برد تا لبه‌های پارچه به بهترین شکل دوخته شوند. این نوع چرخ خیاطی به صورت سه نخ و چهارنخ کار می‌کند. قابلیت تنظیم طول و عرض دوخت با کمک این چرخ خیاطی صنعتی وجود دارد. برای دوخت انواع پارچه‌های معمولی، کشی و … می‌توان از این محصول استفاده کرد. از جمله قابلیت‌های چرخ خیاطی صنعتی سردوز ژانومه می‌توان به سیستم ژوردوزی اشاره کرد.

3. چرخ خیاطی صنعتی میاندوز

چرخ خیاطی میاندوز ژانونه یکی از انواع چرخ‌های صنعتی است که می‌تواند برای دوخت دو لبه میانی لباس‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. دوخت اجرا شده با این چرخ خیاطی بسیار زیبا و محکم است و می‌تواند دوخت زیبایی را برای انواع لباس به وجود آورد. چرخ صنعتی ژانومه میاندوز دارای بزرگ‌ترین فضا و سطح دوخت میاندوزی است که می‌تواند میاندوزی را در وسط پارچه نیز انجام شود. عرض زیگزال و طول بخیه در این چرخ صنعتی بسیار مناسب است. تنها میاندوز مجهز به بازوی آزاد برای دوخت سرآستین و دمپا این چرخ خیاطی است که به یک تیغ نخ زن دستی نیز مجهز شده است.

هر یک از انواع چرخ‌های صنعتی ژانومه دارای تنوع زیادی هستند و باید با توجه به نیاز و امکانات هر یک از این چرخ‌های خیاطی، خرید خودتان را انجام دهید.

انواع چرخ خیاطی صنعتی ژانومه

اهمیت خرید چرخ از نمایندگی چرخ خیاطی صنعتی ژانومه

نیاز صنایع و تولید کنندگان پوشاک مختلف به چرخ خیاطی صنعتی باعث شده تا بسیاری از فروشندگان این محصولات را به بازار ایران وارد کنند. چرخ خیاطی ژانومه محصولی معروف است که متاسفانه نسخه‌های تقلبی آن در بازار زیاد مشاهده می‌شوند. از این رو لازم است که حتما برای خرید چرخ خیاطی ژانومه به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. در نمایندگی چرخ‌های خیاطی صنعتی ژانومه، امکان خرید چرخ صنعتی راسته دوز، سردوز، میاندوز و سایر چرخ‌های خیاطی از جمله چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه، چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه و … فراهم شده است.

قیمت چرخ صنعتی ژانومه

قیمت چرخ صنعتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران این چرخ‌های خیاطی است. همانطور که می‌دانید چرخ خیاطی ژانومه یک محصول وارداتی است که از کشور ژاپن به کشور ایران وارد می‌شود. تنوع چرخ‌های خیاطی این برند بسیار زیاد است و بسته به نیاز و امکانات هر یک از این چرخ‌های خیاطی، می‌توان آن‌ها را سفارش داد. با توجه به وارداتی بودن چرخ‌های صنعتی ژانومه و همچنین نوسان قیمت دلار در کشور ایران، قیمت این چرخ‌های صنعتی نیز متغیر است. از این رو باید قیمت روز این چرخ‌های خیاطی از مراکز فروش دریافت گردد.

با وجود بالا بودن قیمت نسبی چرخ خیاطی صنعتی برند ژانومه، ارزش خرید آن بالاست. چرا که کیفیت، دوام و سرعت دوخت این چرخ‌های خیاطی کاملا مشهود هستند.

سخن پایانی

چرخ صنعتی ژانومه یکی از باکیفیت‌ترین انواع چرخ‌های صنعتی است که می‌تواند به صورت راسته دوز، سردوز و میاندوز خریداری و مورد استفاده قرار گیرد. بسته به نیاز کارخانه و کارگاه تولید لباس، کیف و کفش باید چرخ مناسبی انتخاب شود تا امکان دوخت پارچه‌های مورد نظر وجود داشته باشد. قیمت این چرخ‌های صنعتی با توجه به قیمت دلار متفاوت است و باید حتما قیمت روز آن استعلام گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *