صدایی که حس زندگی می‌دهد
رویدادهای جانتک:
چرخ خیاطی کامپیوتری؛ جدیدترین چرخ خیاطی با قابلیت های متنوع

چرخ خیاطی کامپیوتری؛ جدیدترین چرخ خیاطی با قابلیت های متنوع

شاید قبلا هیچ کس تصور نمی‌کرد که چرخ خیاطی قدیمی که فقط با نیروی دست یا مکانیکی که به صورت میزهای مخصوص چرخ خیاطی که دارای صفحه پدالی و صفحه گردان کار می‌کرد، بتواند به یک چرخ خیاطی کامپیوتری با قابلیت دوخت و دوز سریع تبدیل شود. اما در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در حوزه تولید چرخ‌های خیاطی ایجاد شده است. به طوری که انواع چرخ خیاطی با امکانات متنوع در بازار موجودند که می‌توانند دقت و سرعت دوخت و دوز را چندین برابر افزایش دهند. چرخ کامپیوتری، نسل جدیدی از چرخ‌های خیاطی موجود در بازار است که می‌تواند با عملکرد عالی و دقت قابل تحسین، به افراد حرفه‌ای برای دوخت و دوز کمک کند. شرکتهای بزرگ تولید کننده چرخ خیاطی از جمله ژانومه, برادر و سینگر شرکتهای پیشگام در حوزه فناوری چرخ خیاطی کامپیوتری خانگی در جهان محسوب میشوند.

چرخ خیاطی کامپیوتری چیست؟

چرخ‌های خیاطی کامپیوتری، نسل جدیدی از چرخ‌های خیاطی موجود در بازار هستند که می‌توانند با یک مانیتور لمسی برای تنظیمات آپشن‌های مختلف استفاده شوند. این چرخ خیاطی مناسب مواقعی‌اند که استفاده از چرخ خیاطی دستی نیازهای افراد را برطرف نمی‌کنند. از این رو می‌توان با آپشن‌های بیشتر و تنظیمات بهتر از چرخ‌های خیاطی کامپیوتری استفاده کرد. این چرخ خیاطی به این دلیل با نام کامپیوتری نام گذاری شده است که دارای یک مانیتور و تنظیمات پیشرفته است. بسته به نوع چرخ خیاطی، این محصول می‌تواند برنامه‌های دوخت متنوع و نامحدودی را در اختیار خیاطان حرفه‌ای قرار دهد. همچنین، امکان تغییر سرعت، مدل دوخت و بسیاری از امکانات دوخت و دوز در این چرخ‌های خیاطی وجود دارد.

قابلیت‌های چرخ کامپیوتری خیاطی

چرخ خیاطی کامپیوتری به دلیل کاربردهای متنوع خود و قابلیت‌های بروزی که به شما ارائه می‌کند، توانسته به یکی از جدیدترین چرخ‌های خیاطی موجود در بازار تبدیل شود. اتصال به اینترنت، دوخت سریع و اتوماتیک، امکان دریافت طرح از طریق فلش و با استفاده از تکنولوژی CNC از جمله ویژگی‌های این چرخ خیاطی محسوب می‌شوند.

  • طرح‌های متنوع برای دوخت و دوز

چرخ کامپیوتری طرح‌های متنوعی را برای دوخت و دوز فراهم می‌کند. تعداد مدل‌های دوخت این چرخ‌های خیاطی بسیار بیشتر از چرخ‌های خیاطی معمولی است. همین موضوع باعث شده تا انعطاف پذیری برای دوخت و دوز با کمک این چرخ‌های خیاطی چندین برابر افزایش پیدا کند.

  • سوزن نخ کن اتوماتیک

سوزن نخ کن اتوماتیک یکی از مهم ترین ویژگی‌های چرخ خیاطی جدید است. می‌توان به محض پاره شدن نخ چرخ خیاطی، مجددا یک نخ را به صورت اتوماتیک در سوزن چرخ‌های خیاطی قرار داد.

  • گلدوزی اتوماتیک

گلدوزی اتوماتیک از آپشن‌های عالی برای چرخ خیاطی است. در واقع شما بدون اینکه پارچه را جابجا کنید، می‌توانید گلدوزی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. بدین گونه که پارچه در درون الگوی مشخص قرار گرفته و این الگو به صفحه کاربر که به دستگاه CNC متصل هست در دو جهت X,Y (چپ و راست ، بالا پایین) به صورت برنامه از پیش تعیین شده بر اساس برنامه و طرح شروع به حرکت و گلدوزی مینماید. دوخت سریع گل‌های مختلف روی پارچه، مهم ترین مزیت آن محسوب می‌شود.

  • اتصال به اینترنت

بعضی از مدل‌های چرخ کامپیوتری می‌توانند به اینترنت نیز متصل شوند. به همین خاطر امکان دانلود طرح‌های دلخواه دوخت در آن‌ها وجود دارد. بسیاری از شرکت ها در کنار چرخ خیاطی های حرفه ای اقدام به فروش نرم افزار مخصوص آن چرخ خیاطی مینماید. اکثر نرم افزار هایی که به همراه چرخ خیاطی در اختیار کاربر قرار میگیرد از نوع مبتدی و نسخه پایین به طور رایگان قرار میگیرد که کاربران میتوانند در صورت علاقه مندی نسبت به تهیه نسخه پولی اقدام نمایند.

  • اتصال به USB

چرخ خیاطی کامپیوتری می‌تواند به USB متصل شود و طرح مورد نظر را برای گلدوزی دریافت کند. می‌توانید طرح‌های متنوع و دلخواه خودتان را برای گلدوزی از طریق فلش روی چرخ خیاطی بریزید و به صورت اتوماتیک دوخت و دوز را انجام دهید.

چرخ خیاطی کامپیوتری چیست؟

انواع چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی توسط برندهای تولید کننده چرخ کامپیوتری خاصی تولید می‌شود. از نظر نحوه دوخت، تعداد برنامه‌های دوخت قابل ارائه و بسیاری از جزئیات دیگر، این چرخ‌های خیاطی بسیار متنوع‌اند. اما چرخ‌های خیاطی کامپیوتری را می‌توان از نظر عملکرد به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم بندی کرد که جزئیات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد.

چرخ خیاطی کامپیوتری صنعتی

چرخ خیاطی صنعتی در گروه چرخ‌های خیاطی تک کاره قرار می‌گیرد که می‌تواند فقط برای گلدوزی، راسته دوزی یا اینکه میان دوز استفاده شود. این چرخ‌های خیاطی دارای تنوع زیادی هستند و سرعت و آپشن‌های آن‌ها با یکدیگر قابل تغییر است. می‌توان چرخ خیاطی صنعتی را برای کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که سرعت دوخت بسیار بالا را ارائه می‌کنند، مورد استفاده قرار داد.

چرخ خیاطی صنعتی کامپیوتری، یکی از جدیدترین و بروزترین چرخ‌های خیاطی موجود در بازار است. این چرخ خیاطی می‌تواند فرم دوخت و گلدوزی‌های مختلف را از طریق USB یا اینترنت دریافت کند و با سرعت اتوماتیک مراحل دوخت و دوز را انجام دهد. سرعت بالای دوخت و کار کردن اتوماتیک این چرخ‌های خیاطی در محیط‌های صنعتی باعث شده تا انتخاب آن‌ها یک مزیت بزرگ برای کارگاه‌های بزرگ باشد. در واقع با وجود این چرخ‌های خیاطی، نیاز به نیروی کار به حداقل می‌رسد.

چرخ خیاطی کامپیوتری خانگی

چرخ خیاطی خانگی کامپیوتری، یکی دیگر از انواع چرخ‌های خیاطی موجود در بازار است که برای افراد حرفه‌ای، انتخاب بسیار خوبی می‌باشد. اگرچه استفاده از این چرخ‌ها برای افراد مبتدی نیز بسیار ساده است؛ اما بالا بودن قیمت این چرخ‌ها باعث شده تا نتوانیم آن را به عنوان بهترین چرخ خیاطی خانگی برای افراد مبتدی بشناسیم.

مزیت این چرخ‌های خیاطی سرعت قابل تنظیم، وجود سوزن نخ کن اتوماتیک و پایه فشار قوی است. همچنین یک مانیتور برای تنظیمات مختلف روی این چرخ‌های خیاطی به کار رفته است که امکان برنامه ریزی برای دوخت‌های مختلف را به شما می‌دهد. تفاوت چرخ خیاطی کامپیوتری خانگی و صنعتی در این است که چرخ‌های صنعتی فقط یک مدل دوخت را ارائه می‌کنند؛ اما چرخ‌های خیاطی چندین مدل دوخت را با فرم‌ها و مدل‌های متنوع دارند. چرخ خیاطی کامپیوتری صنعتی برای تولید انبوه کارخانه ای با امکانات فوق تخصصی نه تنها برای صنعت پوشاک بلکه در صنایع تخصصی مانند صنایع خودرو از جمله داشبورد و کنسول جلوی خودرو و همچنین صندلی ها استفاده میشود.

انواع چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی مدل کامپیوتری مناسب چه کسانی است؟

طبق توضیحات داده شده در مورد عملکرد چرخ کامپیوتری خیاطی، این چرخ‌های خیاطی می‌توانند برای افرادی مورد استفاده قرار گیرند که به صورت حرفه‌ای در زمینه دوخت و دوز فعالیت می‌کنند. قیمت خرید چرخ خیاطی نسبت به چرخ‌های خیاطی معمولی بسیار بالاتر است. بنابراین، اگر بودجه مناسبی برای خرید این چرخ‌های خیاطی دارید، آن‌ها را سفارش دهید.

مدل پیشنهادی چرخ خیاطی های کامپیوتری خانگی برای خرید

ضمن اینکه توصیه میشه هیچ مدل چرخ خیاطی کامپیوتری در حال حاضر به دلیل عدم گارانتی خریداری نشه چنانچه مصمم به خرید آن هستید مدل های ذیل پیشنهاد میشود.

JANOME Continental M17 ژانومه

JANOME Continental M8 Professional ژانومه

,JANOME Memory Craft 6700P ژانومه

JANOME Continental M8 Professional ژانومه

,JANOME Memory Craft 550E ژانومه

,JANOME Skyline S9 ژانومه

JANOME Horizon Memory Craft 9480QCP ژانومه

توصیه شرکت نگین جان و مه در خصوص خرید چرخ خیاطی های کامپیوتری خانگی

با توجه به اینکه اکثر چرخ خیاطی های خانگی در ایران که برای کاربرد خانگی استفاده میشود از نوع مکانیکی است. شرکت های وارد کننده که قبل از سال 1397 اقدام به واردات این نوع چرخ خیاطی نموده اند امکان تامین قطعات برای این نوع دسته از چرخ خیاطی های کامپیوتری از نوع خانگی وجود ندارد. بنابراین شرکت ژانومه و جانتک به هیچ عنوان خرید این دسته از محصولات را به مصرف کنندگان عزیز تا رفع تحریم ها و آغاز واردات دستگاه های کامل کامپیوتری خانگی توصیه نمی نماید.

جانتک؛ بهترین برند تولید کننده چرخ خیاطی

با وجود برندهای خارجی تولید کننده چرخ خیاطی، جانتک توانسته به یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده چرخ خیاطی مکانیکی تبدیل شود. شرکت جانتک در سال 1401 توانست نمایندگی و تکنولوژی تولید پرفروش ترین چرخ خیاطی بازار جهان در سال 2023 و 2024 که متعلق به شرکت سینگر آمریکا که بزرگترین سازنده چرخ خیاطی در تاریخ جهان میباشد اخذ نماید. این چرخ خیاطی 14 کاره با پلت فرم سینگر آمریکا که تکنولوژی ساخت آن متعلق به شرکت برادر ژاپن است  از ابتدای ورود خود به بازار کشور ایران، توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. حتی بسیاری از خیاطان حرفه‌ای که در مزون‌ها و کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند نیز با کمک چرخ خیاطی جانتک، توانسته‌اند نیاز خود را به چرخ‌های خیاطی حرفه‌ای برطرف کنند. در صورت نیاز به خرید چرخ خیاطی 14 کاره و 32 کاره جانتک، می‌توانید مدل‌های این چرخ‌های خیاطی را از طریق سایت بررسی کنید.

9 دیدگاه برای "چرخ خیاطی کامپیوتری؛ جدیدترین چرخ خیاطی با قابلیت های متنوع" ثبت شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  1. 31 تیر 1403 در ساعت: 6:52 ب.ظ
    نگین

    سلام روزتون بخیر بنظر من چرخی که گرفتم خیلی از چرخهای دیگه عالیه چراکه هم گلدوزی مناسب داره کار باهاش خوبه میتونی حتی اگه گلدوزی کم بلد هم باشه با سی دی که داره یاد بگیری درامد زایی کنی باهاش هم میتونی راحت باهاش دوخت بزنی واینکه چرب کم صداییه من که از خریدم راضی بودم معظمی از بروجرد

  2. 30 تیر 1403 در ساعت: 11:14 ب.ظ
    فرزانه ناصرپور

    سلام این چرخ رو من خریدم میشه گف کار کردن با این چرخ فوق العاده س م ادم ب سمت خیاطی میکشونه طرحهای متنوع برای دوخت داره واقعا عالییییی

  3. 30 تیر 1403 در ساعت: 12:26 ب.ظ
    جاورتنی

    سلام آدینه تون بخیر

    من زمانی با محصولات جانتک آشنا شدم که میخواستم
    چرخ خیاطی بخرم و از محصولات بازار راضی نبودم
    دنبال یک چرخ خیاطی با کیفیت و خوب میگشتم
    در رابط همین با مربیم گفتگویی داشتم
    که ایشون به من چرخ های 32کاره جانتک رو معرفی کرد
    منم از چرخ خیاطی جانتک خریدم هم قیمتش عالی بود
    و هم تنوع دوخت بالایی داشت و هم ده پایه اضافی داشت
    من که خیلی راضی ام
    پیشنهاد میکنم اگه دنبال چرخ خیاطی و محصولات با کیفیت
    هستید از جانتک بخرید
    مطمئن باشید که پشیمون نمیشید .👌

  4. 30 تیر 1403 در ساعت: 8:48 ق.ظ
    سهیلاکاظمی

    من چرخ خیاطی جانتک رو خریدم مدل های خیلی زیبایی برای همه سلیقه ها داره خیاطی کردن باهاش اسونه حتی برای افراد مبتدی، هم راسته دوزه هم جادکمه میزنه وهم اینکه گلدوزی داره خدمات پس از فروشش هم عالیه

  5. 30 تیر 1403 در ساعت: 7:19 ق.ظ
    Mirali

    این‌چرخ‌خیلی‌پیشترفته‌وبه‌روزه….خواهرم‌خیاطه‌تولیدی‌هست‌ازهمین‌مدل‌جانتک‌خریده‌وخیلی‌راضی‌هست

  6. 29 تیر 1403 در ساعت: 10:06 ب.ظ
    Mirali

    محصول وارداتی وقتی خراب بشه قطعه اش نیست یابسختی پیدامیشه.ولی تولیدکشورخودمون این مشکلات رونداره

  7. 29 تیر 1403 در ساعت: 9:37 ب.ظ
    لیلا گودرزی

    سلام به کسایی که قراره چرخ خیاطی جانتک رو بخرن من تازگیا چرخ رو خرید کردم خیلی ازش رازیم همین که سوزن نخ کن به این خوبی داره راضبم واقعا سختم بود سوزنو نخ کنم چشام نمیدید برا نخ کردن خیلی خوبه واقعا تکنو لوژی گلدوزی کردنم باهاش خوبه من برا استینای مانتو لبه مانتوم ازش استفاده کردم فکر میکردم سخت باشه باهاش گلدوزی کنم ولی واقعا راحته باهاش کارکنی خوشحالم که تونستم چیز خوبی بخرم واقعا اگه خواستید بخرید بهتره راحت خرید کنید

  8. 29 تیر 1403 در ساعت: 7:19 ب.ظ
    آرزو سعادتی

    سلام.
    این چرخ خیاطی فوق العاده س و جالب تر اینکه کاملا به روز و با کیفیت و دارای تنوع زیادی هستش . پیشنهاد من خرید این چرخ خیاطی هستش. کار برای سخت پسندان آسان‌شد . ممنونم از محصول درجه یک شما 🙏

  9. 29 تیر 1403 در ساعت: 5:39 ب.ظ
    جاورتنی

    سلام

    به دوستان عزیزی که دنبال چرخ خیاطی و محصولات با کیفیت هستن پیشنهاد میکنم حتما از محصولات جانتک خرید کنید
    من فقط جانتک رو پیشنهاد میدم
    چون تنها مدلیه که اگر گلدوزی یاد بگیرید میتونید با استفاده از پایه مخصوص گلدوزی انجام بدید.
    32مدل تنوع دوخت داره
    نسبت به کیفیتش قیمت خوبی داره و خدمات خوب و درستی رو ارائه می‌دهند .