صدایی که حس زندگی می‌دهد
رویدادهای جانتک:
چرخ خیاطی دستی چیست؟ آشنایی با کوچک‌ترین چرخ خیاطی بازار

چرخ خیاطی دستی چیست؟ آشنایی با کوچک‌ترین چرخ خیاطی بازار

یکی از انواع چرخ خیاطی‌های موجود در بازار که چند سالی است محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است، چرخ خیاطی دستی است. این نوع چرخ خیاطی با سایز کوچک خود می‌تواند برای مسافرت نیز گزینه بسیار خوبی محسوب شود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، به صورت دستی کار می‌کند و مانند چرخ خیاطی خانگی، نیازی به برق یا انرژی الکتریکی ندارد. سایز این چرخ‌های خیاطی کوچک است و فقط یک نوع دوخت ساده را ارائه می‌کنند. با این حال کاربردهای متنوع این محصولات باعث شده تا فروش آن‌ها در بازار افزایش پیدا کند.

چرخ خیاطی دستی چیست؟

ممکن است در مسافرت باشید و بخواهید لباس پاره شده خودتان را بدوزید. احتمالا حوصله ندارید که از یک سوزن و نخ استفاده کنید و چند دقیقه‌ای را صرف دوختن یک درز ساده در لباس خودتان کنید. با این حال احتمالا تصور می‌کنید که چاره‌ای جز این نیست که دست به کار شوید و مراحل دوخت و دوز را به صورت دستی انجام دهید. اما با وجود چرخ خیاطی دستی، نیازی نیست که دغدغه این موضوع را داشته باشید.

چرخ خیاطی مدل دستی، یکی از کوچک‌ترین چرخ خیاطی‌های موجود در بازار است که یک دوخت ساده را با سرعت قابل قبول، اما بدون نیاز به نیروی برق انجام می‌دهد. مزیت این چرخ خیاطی، سایز کوچک آن است که باعث می‌شود بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید و در کیف خودتان قرار دهید.

چرخ خیاطی دستی قدیمی چه تفاوتی با مدل‌های جدید دارد؟

زمانی که صحبت از چرخ خیاطی دستی قدیمی می‌شود، منظور چرخ‌های خیاطی قدیمی است که به صورت دستی یا پدالی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. چرخ خیاطی قدیمی برخلاف چرخ خیاطی دستی جدید، دارای سایز بزرگی بود و امکان جابجایی آن وجود نداشت. چرخ‌های قدیمی امکان دوخت پارچه‌های محدودی را به شما می‌دادند و در عین حال یک دوخت ثابت داشتند.

چرخ خیاطی جدید دستی می‌تواند برای مسافرت و افرادی که نیاز به دوخت و دوز در هر مکانی دارند، انتخاب خوبی باشد. این چرخ‌های خیاطی سایز کوچکی دارند و حتی کاربردهای آن‌ها با چرخ خیاطی قدیمی متفاوت است. چرخ خیاطی قدیمی باید به صورت ثابت در یک مکان استفاده شود، ولی چرخ خیاطی دستی جدید سیار است.

چرخ خیاطی دستی چیست؟

چرخ خیاطی کوچک برای مسافرت

دغدغه دوخت و دوز لباس بچه‌ها، جوراب و … در مسافرت‌ها باعث شده تا چرخ‌های خیاطی کوچکی روی کار بیایند که فقط با باتری کار کنند و امکان دوخت و دوز ساده را فراهم نمایند. چرخ خیاطی دستی کوچک یکی از پرفروش ترین انواع چرخ‌های خیاطی موجود در بازار برای مسافرت و کاربردهای قابل حمل است. این چرخ‌های خیاطی به اندازه یک دهم چرخ‌های خیاطی معمولی نیز جا نمی‌گیرند.

همچنین، آن‌ها نیاز به برق برای کار کردن ندارند و فقط با چند عدد باتری، می‌توان آن‌ها را به راه انداخت و دوخت پارچه‌های مختلف را انجام داد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که همواره در مسافرتید و یا در خوابگاه و پانسیون‌های مختلف زندگی می‌کنید، می‌توانید این چرخ خیاطی را بخرید و با وزن سبک به هر جایی منتقل کنید.

مزایای چرخ خیاطی کوچک

چرخ خیاطی جدید دستی می‌تواند با وزن سبک خود، در هر جایی مورد استفاده قرار گیرد. به راحتی می‌توانید این چرخ‌های دستی را جابجا کنید و در کیف، کوله و هر جای دیگری قرار دهید. همچنین نحوه استفاده از این چرخ‌های خیاطی بسیار ساده است. به طوری که اگر حتی تا به حال با بهترین چرخ خیاطی خانگی کار نکرده باشید، باز هم می‌توانید این چرخ خیاطی را مورد استفاده قرار دهید.

سرعت چرخ خیاطی مسافرتی برای دوخت قابل تنظیم است. می‌توان بسته به نوع پارچه و دقت، نحوه دوخت را تنظیم کرد. سپس لبه سوزن را روی پارچه قرار داد و با روشن کردن چرخ خیاطی، دوخت را آغاز کرد. این قابلیت‌های چرخ خیاطی کوچک دستی باعث شده تا روز به روز به طرفداران این چرخ‌ها افزوده شود. حتی بسیاری از کودکانی که علاقه مند به دوخت و دوز هستند، می‌توانند از این چرخ خیاطی استفاده کنند. قیمت ارزان این چرخ‌های خیاطی نیز مهم‌ترین مزیت برای خرید این چرخ‌های خیاطی هستند.

معایب چرخ خیاطی کوچک

با وجود مزایای چرخ خیاطی دستی ممکن است علاقه مند به خرید این محصول شوید؛ اما باید توجه داشته باشید که این محصول فقط امکان دوخت پارچه را با یک روش به شما می‌دهد. از طرفی سرعت دوخت این چرخ خیاطی چندان بالا نیست. با توجه به تکنولوژی ساده به کار رفته در آن، امکان دوخت حرفه‌ای را به شما نمی‌دهد. بهتر است که فقط در صورت نیاز به استفاده از چرخ خیاطی سیار، از این چرخ‌های خیاطی استفاده کنید. ولی اگر نیاز به چرخ خیاطی حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای دارید، باید به سراغ چرخ خیاطی‌های خانگی بروید.

چرخ خیاطی کوچک دستی برای مسافرت

قیمت چرخ خیاطی دستی ساده

قیمت چرخ خیاطی ساده دستی بسیار ارزان‌تر از چرخ خیاطی خانگی است. دلیل این موضوع هم ساختار ساده و امکان دوخت یک کاره این چرخ‌های دستی است که فقط در مکان‌هایی که نیاز ضروری به یک چرخ خیاطی دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر قیمتی، این چرخ‌های خیاطی قیمت ارزان‌تر و به صرفه‌تری دارند؛ اما باید این واقعیت را پذیرفت که امکانات آن‌ها نیز محدود است. از این رو فقط در مواردی که نیاز به چرخ خیاطی کوچک و قابل حمل دارید، این محصولات را خریداری کنید. در غیر این صورت، بهتر است که به سراغ چرخ خیاطی جانتک که امکان دوخت چندین مدل را برای شما فراهم می‌کند، بروید.

چرخ خیاطی جانتک؛ نسل جدیدی از چرخ‌های خیاطی ایرانی

با وجود تنوع بالایی از چرخ‌های خیاطی خارجی مانند چرخ خیاطی ژانومه و چرخ‌های قدیمی، باز هم نیاز به وجود چرخ‌های خیاطی ایرانی احساس می‌شد. همین موضوع باعث شده تا برندی جدید به نام جانتک برای تولید چرخ‌های خیاطی ایرانی روی کار بیاید که از بهترین متریال‌ها و تکنولوژی‌ها برای تولید چرخ خیاطی ایرانی استفاده می‌کند. چرخ خیاطی برند جانتک، در گروه پرفروش‌ترین چرخ‌های خیاطی ایرانی قرار می‌گیرد که از نظر کیفیت، عملکرد عالی و زیبایی ظاهری، جزء بهترین چرخ‌های خیاطی موجود در بازار است. می‌توانید برای مشاهده مدل‌های متنوع این چرخ‌های خیاطی، محصولات موجود در سایت را بررسی کنید.

1 دیدگاه برای "چرخ خیاطی دستی چیست؟ آشنایی با کوچک‌ترین چرخ خیاطی بازار" ثبت شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *