توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای جانتک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای تارنمای جانتک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات جانتک (شرکت نگین جان و مه) اقدام کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات جانتک (شرکت نگین جان و مه) استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که جانتک (شرکت نگین جان و مه) به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد جانتک (شرکت نگین جان و مه) برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که 300041097 تنها شمارهای است که جانتک (شرکت نگین جان و مه) از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است جانتک از طریق شماره 300041097 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان جانتک یا شرکت نگین جان و مه، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جانتک یا شرکت نگین جان و مه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@jantech.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
جانتک (شرکت نگین جان و مه) به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
جانتک متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت جانتک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات جانتک، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط جانتک جزئی از اموال شرکت نگین جان و مه محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شرکت نگین جان و مه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت نگین جان و مه محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط جانتک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شرکت نگین جان و مهاست و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت جانتک و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شرکت نگین جان و مه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات جانتک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی jantech.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم.
خسارت در هنگام حمل و نقل
جانتک همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و جانتک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 48 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش جانتک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش جانتک ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
حساب کاربری
۱. در هنگام خرید یا ثبتنام یک حساب کاربری برای کاربر ایجاد میشود. (به صورت پیش فرض با همان نام ثبت شده در هنگام خرید کالا یا نام وارد شده هنگام ایجاد حساب کابری)
۲. جانتک مسئولیتی در خصوص فعالیت های غیر مجاز (مطالب و نظرات سیاسی، قومیت گرا، تفرقه آمیز، اطلاعات محرمانه دیگران، مطالب غیراخلاقی و غیر قانونی) نداشته و در صورت انجام تخلف، اطلاعات فرد با حکم قضایی تحویل نهادهای قانونی می شود.
۳. تولید محتوای عمومی در قالب دیدگاه یا پرسش برای محصول و .. به جانتک اجازه انتشار در فضاهای داخلی با ذکر نام تولیدکننده محتوا را می دهد. به عنوان مثال دیدگاه کاربر ذیل هر یک از محصولات، به کاربران دیگر نمایش داده می شود.
۴. کاربر به جانتک اجازه میدهد تا در صورت مغایرت محتوای تولید شده با قوانین جاری کشور و یا اخلاق عمومی و نظم جامعه، محتوا را حذف و یا اصلاح نماید.