صدایی که حس زندگی می‌دهد
راهنمای خرید جارو برقی (7 نکته کاربردی) | جارو برقی چی بخریم؟

راهنمای خرید جارو برقی (7 نکته کاربردی) | جارو برقی چی بخریم؟

هدف شما برای خرید جارو برقی چیست؟ به چه چیزی بیشتر توجه دارید؟ زیبایی، قدرت یا کیفیت؟ خرید جارو برقی با وجود تنوع بالایی از این جاروها در بازار به یک چالش اصلی تبدیل شده است. جارو برقی‌های موجود دارای امکانات و قابلیت‌های مختلفی‌اند و هر کدام قدرت مکش متفاوتی را ایجاد می‌کنند. با در نظر گرفتن نکات مهم به عنوان راهنمای خرید جارو برقی خانگی می‌توانید از هر نظر خیال خودتان را برای خرید جارو برقی مناسب راحت کنید. در ادامه مقاله قصد داریم به نکات مهمی که به عنوان راهنمای خرید جارو برقی خانگی به شما کمک می‌کنند، اشاره کنیم.

اهمیت انتخاب بهترین جارو برقی متناسب با نیاز شخصی

اگر جارو کشیدن به یک عمل سخت و طاقت فرسا برای شما تبدیل شده است، احتمالا جارو برقی مناسبی را برای خود تهیه نکرده‌اید. یک جارو برقی باکیفیت می‌تواند با یک بار جارو کشی، کلیه آلودگی‌ها را از روی طح پاک کند، بدون اینکه باعث ایجاد فشار به کمر و پاها شود. با توجه به افزایش قیمت این وسیله خانگی، بهتر است که در قبال هزینه‌ای که می‌کنید، بهترین دستگاه را خریداری نمایید تا از عملکرد مناسب آن برای تمیزکاری حرفه‌ای منزل و محافظت از سلامت عمومی خود و خانواده بهره مند شوید.

توجه به راهنمای خرید جارو برقی خانگی متناسب با نیاز خودتان علاوه بر صرفه جویی در هزینه، می‌تواند شما را از تعویض مجدد جارو برقی بعد از گذشت چند سال بی نیاز کند.

راهنمای خرید جارو برقی خانگی

انتخاب بهترین جارو برقی خانگی می‌تواند شما را از خرید مجدد این دستگاه بی نیاز کند. جارو برقی‌های خانگی باید قدرت مکش بالا داشته باشند و هر گونه آلودگی، گرد و خاک و … را از روی زمین پاک کنند. میزان قدرت، مکش و شعاع حرکتی جارو برقی‌های خانگی مهم است. همچنین جارو برقی‌های جدید دارای امکانات دیگری نیز هستند تا سهولت بیشتری در هنگام کار کردن داشته باشند. شما می‌توانید علاوه بر توجه به رنگ و مدل جارو برقی، به نکات زیر نیز توجه داشته باشید و بهترین جارو برقی‌های خانگی را سفارش دهید.

اهمیت انتخاب بهترین جارو برقی متناسب با نیاز شخصی

1)     توان جارو برقی

توان و قدرت جارو برقی یکی از مهم‌ترین نکات برای راهنمای خرید جارو برقی خانگی است. اکثر جارو برقی‌های خانگی دارای توان بین 1700 تا 2600 وات هستند. هر چقدر توان جارو برقی بیشتر می‌شود، مصرف برق آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین میزان قدرت مکش جارو برقی با افزایش توان آن بالاتر می‌رود. در هر صورت اگر می‌خواهید یک جارو برقی با کیفیت و با قدرت مکش بالا داشته باشید، بهتر است که به سراغ جارو برقی‌هایی بروید که قدرت مکش 2600 وات دارند.

2)    قدرت مکش جارو برقی

قدرت مکش جارو برقی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن است. اگر جارو برقی مکش خوبی نداشته باشد، قادر به جمع کردن آشغال، گرد و غبار و مو از روی زمین و فرش نیست و این موضوع می‌تواند برای شما بسیار کلافه‌کننده باشد. علاوه بر این، ثابت ماندن مکش جارو برقی موضوع دیگری است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. مکش جارو برقی چیزی نیست که قبل از استفاده از جارو برقی متوجه آن شوید. با این حال باید بدانید که برندهای معتبر برای جذب مشتری و حفظ اعتبار برند خودشان به قدرت مکش جارو برقی اهمیت زیادی می‌دهند.

3)    تنظیمات برای مکش جارو برقی

شما قرار نیست در هنگام جارو کشی همیشه به حداکثر مکش نیاز داشته باشید. گاهی اوقات لازم است که مکش جارو برقی را کاهش یا افزایش دهید. به عنوان راهنمای خرید جارو برقی و نکته مهم در مورد آن، باید به تنظیمات مکش جارو برقی توجه داشته باشید. بهتر است که 5 یا 6 تنظیم متفاوت برای مکش جارو برقی وجود داشته باشد تا بتوانید برای هر فضایی جارو برقی را مورد استفاده قرار دهید.

4)    نوع کیسه جارو برقی

نوع کیسه جارو برقی یکی از مهم‌ترین جزئیات کیسه جارو برقی است که باید به آن توجه کنید. در راهنمای خرید جارو برقی، انتخاب بهترین کیسه اهمیت زیادی دارد. البته اکثر کیسه‌های جارو برقی کارآمد هستند؛ ولی اینکه شما کدام را ترجیح می‌دهید، بحث دیگری است. کیسه‌های جاروبرقی به دو دسته دائمی و قابل شستشو و یکبار مصرف تقسیم بندی می‌شوند. کیسه‌های جاروبرقی دائمی گزینه مقرون به صرفه ای‌تری برای نصب روی جارو برقی هستند؛ اما کیسه‌های جارو برقی یکبار مصرف سهولت استفاده بیشتری دارند. برخی از کیسه‌های جارو برقی نیز با قابلیت جمع گرد و غبار و ذرات آلاینده، ضد حساسیت هستند.

کیسه جارو برقی ظرفیت مشخصی دارد و بسته به همین ظرفیت است که می‌تواند آلودگی‌ها را در داخل خود جا دهد. بنابراین، تعویض به موقع کیسه جارو برقی را جدی بگیرید.

اهمیت انتخاب بهترین جارو برقی متناسب با نیاز شخصی

5)    شعاع حرکتی

حتی اگر خانه شما بزرگ نباشد، همچنان در آوردن سیم جارو برقی از پریز و قرار دادن آن در یک پریز دیگر می‌تواند مشکل ساز باشد. اگر می‌خواهید بدون جابجایی کابل جارو برقی در پریزهای مختلف، جارو کشی فوری را انجام دهید؛ باید به شعاع حرکتی جارو برقی توجه داشته باشید. در واقع شعاع حرکتی میزان طول سیم جارو برقی را مشخص می‌کند و هر چقدر بزرگ‌تر باشد، جارو کشی برای شما بهتر خواهد بود. توصیه می‌شود که جارو برقی‌هایی را بخرید که دارای 9 متر سیم کابل هستند.

6)    اکسسوری‌های همراه

به عنوان نکته مهم تکمیلی برای راهنمای خرید جارو برقی، باید به اهمیت وجود اکسسوری‌های همراه در این جارو برقی‌ها نیز توجه داشته باشید. منظور از اکسسوری‌های همراه، در واقع اکسسوری‌هایی است که روی جارو برقی نصب می‌شوند و امکان جارو کشی حرفه‌ای را برای فضاهای مختلف فراهم می‌کنند. وجود سری برس مبل و برس مخصوص گوشه دیوار در جارو برقی ضروری است.

7)    لوله تلسکوپی و تنظیم ارتفاع آن

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید جارو برقی به آن توجه داشته باشید، لوله تلسکوپی است که برای جارو برقی استفاده می‌شود. لوله‌های تلسکوپی جارو برقی دارای تنوع زیادی‌اند؛ اما باکیفیت‌ترین این لوله‌ها، لوله‌های تلسکوپی ساخته شده با استیل ضد زنگ هستند. این لوله‌ها باید قابلیت تنظیم ارتفاع نیز داشته باشند تا بتوان بر اساس قد و راحتی و برای جلوگیری از کمردرد، ارتفاع لوله را تنظیم نمود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله در مورد راهنمای خرید جارو برقی خانگی با شما صحبت کردیم. توجه به 7 نکته ذکر شده در این مقاله، به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده بهترین جارو برقی‌های خانگی را در منزل خودتان مورد استفاده قرار دهید. اگر نیاز به راهنمای خرید جارو برقی جانتک، به عنوان یک جارو برقی باکیفیت ایرانی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پس از بررسی‌های نیازهای شما، بهترین جارو برقی را متناسب با نیاز خانه و شرکت به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *