صدایی که حس زندگی می‌دهد
رویدادهای جانتک:
اتو پرس ژانومه ساخت کجاست؟ + بهترین و آخرین مدل آن در بازار

اتو پرس ژانومه ساخت کجاست؟ + بهترین و آخرین مدل آن در بازار

اگر اهل خیاطی باشید، حتما تا به نام نام ژانومه را شنیده‌اید. برندی که شهرت جهانی در زمینه تولید انواع چرخ خیاطی دارد و محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار جهانی عرضه می‌کند. این برند نه تنها در زمینه تولید چرخ خیاطی فعال است، بلکه امکان تولید اتو پرس را نیز فراهم کرده تا به بهترین شکل نیاز خیاطان حرفه‌ای را برطرف کند. اتو پرس ژانومه، محصولی باکیفیت برای اتو کردن منظم پارچه و انواع لباس است که می‌تواند در محیط منزل، مزون و فضاهای دیگر استفاده شود. کیفیت این اتو پرس‌ها به قدری زیاد است که به خوبی با اتوهای پرس موجود در خشکشویی‌ها رقابت می‌کند.

اتو پرس برند ژانومه چیست؟

اتو پرس نسل جدیدی از انواع اتوهای بخار موجود در بازار است که از دو صفحه فلزی که دقیق در روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند، تشکیل می‌شود. این نوع اتو دقیقا به صورت پرسی عمل می‌کند. به گونه‌ای که پارچه در میان دو صفحه فلزی قرار می‌گیرد و با پرس کردن دو صفحه روی یکدیگر، می‌توان شاهد عملکرد مناسب اتو برای رفع چین و چروک‌های پارچه بود.

برندهای زیادی از جمله ژانومه و جانتک اقدام به تولید اتو پرس می‌کنند. اگرچه اتو پرس ژانومه از کیفیت بالایی برخوردار است، اما مدل‌های ایرانی این محصولات نیز مانند اتو پرس جانتک مدل 650SP می‌توانند با اتوهای پرس ژانومه رقابت کنند و سهم زیادی از بازار را پوشش دهند.

آخرین مدل اتو پرس ژانومه

ژانومه به عنوان یک برند جهانی همواره در تلاش است که محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند. این برند ژاپنی برای اینکه همچنان محبوبیت خود را در جهان حفظ کند، پیشرفت‌های زیادی در محصولات خود ایجاد می‌کند. اتو پرس‌های ژانومه دارای تنوع زیادی هستند. این اتوها از سری 200 تا سری 900 تولید شدند. حتی برخی از مدل‌های جدید این اتوها نیز دارای سری جدیدی‌اند که امکانات بسیار ویژه‌ای را از آن خود کرده‌اند.

جدیدترین مدل اتو پرس ژانومه دارای صفحه فلزی، سیستم بخاردهی پر قدرت 2200 واتی، انتقال بخار 60 گرم در هر دقیقه و صفحه 90 سانتی متری است. همچنین این اتو بخار دارای ویژگی سخنگو بودن نیز هست که باعث شده بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از این اتو استفاده کرد و از قابلیت‌های آن به بهترین شکل بهره مند شد.

اتو پرس برند ژانومه چیست؟

اتو پرس ژانومه ساخت کجاست؟

برند ژانومه یکی از برندهای ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار جهانی عرضه کند. این شرکت بیش از 9 دهه است که در زمینه ساخت انواع محصولات باکیفیت از جمله چرخ خیاطی و اتو پرس فعالیت می‌کند و تا به امروز نیز محصولات خود را به تمامی کشورهای جهان ارسال کرده است. اتو پرس ژانومه اصل ساخت کشور ژاپن بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این برند ژاپنی همواره به کیفیت محصولات خود توجه بسیار زیادی دارد.

کدام مدل اتو پرس ژانومه بهتر است؟

واقعیت این است که برتری خاصی را نمی‌توان برای انتخاب اتو پرس ژانومه قائل شد. هر یک از اتو پرس‌های تولید شده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردارند، ولی به هر حال برخی از این اتوها به دلیل داشتن مشخصات خاص توانسته‌اند محبوبیت بیشتری داشته باشند. البته فقط در مواقعی که لازم به خرید این نوع اتو با مشخصات ذکر شده هستید، بهتر است که برای آن هزینه نمایید. در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های مهم این اتوها اشاره می‌کنیم.

  • قدرت بخاردهی: قدرت بخاردهی یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند روی کیفیت اتو پرس ژانومه تاثیرگذار باشد. قدرت بخاردهی بالا باعث اتوکشی سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهد شد. به طوری که اگر این اتوها قدرت بخاردهی 2200 واتی مانند اتو پرس جانتک مدل 600SP داشته باشند، می‌توانند رفع چروک لباس‌ها را در زمان کوتاه‌تری انجام دهند.
  • میزان خروجی بخار: میزان خروجی بخار و پیوسته بودن این خروجی اهمیت زیادی دارد. میزان خروجی بخار اتو پرس‌های ژانومه معمولا 60 گرم در دقیقه است. خروجی بخار می‌تواند از صفحه پایینی یا بالایی باشد که معمولا تفاوت زیادی میان این دو نیست.
  • اندازه صفحه اتو پرس: صفحه فلزی که برای اتوکشی با اتوهای بخار مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای اندازه و ابعاد متفاوتی‌اند. هر چقدر صفحه فلزی بزرگ‌تر باشد، امکان قرار دادن پارچه‌های بزرگ‌تر را نیز فراهم می‌کند. با این حال در اکثر مواقعی لزومی به خرید اتوهای پرس بزرگ نیست.
  • صفحه نمایش: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برخی از اتو پرس‌های ژانومه این است که دارای صفحه نمایش دیجیتالی‌اند. به همین خاطر به راحتی می‌توان آن‌ها را برای انجام تنظیمات مختلف در هنگام اتوکشی مورد استفاده قرار داد.
  • حجم مخزن آب: برای بخار دهی پیوسته و بدون دغدغه، باید حتما حجم مخزن آب اتو پرس بالا باشد. اکثر مدل‌های اتو پرس ژانومه دارای حجم مخزن آب بالای 800 میلی لیتر (سی سی) هستند تا بتوان بدون نیاز به پر کردن مخزن برای اتوکشی، از اتو پرس به صورت پیوسته استفاده کرد.

کدام مدل اتو پرس ژانومه بهتر است؟

نمایندگی فروش اتو پرس ژانومه در تهران

اتو پرس ژانومه اصل از جمله محصولات پرفروش در بازار ایران است. اگرچه اتو پرس جانتک نیز کمی از این محصولات ندارد، اما همچنان برخی از افراد به دنبال اتوهای پرس این برند هستند. فروش اتو پرس ژانومه در تهران توسط فروشگاه‌های مختلفی انجام می‌شود و لازم است که خریداران حتما به مشخصات و قیمت این محصولات توجه داشته باشند تا با توجه به نیاز خود، بهترین اتو ژانومه پرس را خریداری کنند.

سخن پایانی

برند ژانومه یکی از برندهای ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی است که محصولات خود را به سراسر جهان از جمله ایران عرضه می‌کند. این برند اتو پرس نیز تولید کرده تا بتوان از این اتو برای کاربردهای خانگی و مزونی استفاده کرد. هر یک از اتو پرس‌های تولیدی توسط این برند دارای مشخصات فنی متفاوتی‌اند. برخی از آن‌ها قدرت بخاردهی 2200 وات دارند و برخی دیگر با قدرت بخاردهی 1600 وات به فروش می‌روند. همچنین ابعاد و اندازه این اتوها با هم متفاوت است و همه این موارد دقت بیشتری را برای شما جهت خرید این انواع این اتوها می‌طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *